FRIDA ROSENQVIST

Hej och välkommen hit! Tycker detta är så löjligt egentligen att skriva ett första inlägg om mig själv, men eftersom att jag själv tycker att det är roligare att läsa en blogg om man vet lite mer om personen så tänker jag skriva lite iallafall. 
 
Jag är 18 år, född 1995. Jag bor i Habo som ligger utanför Jönköping. Går alltså sista året på gymnasiet, där går jag samhäll beteende. Jag älskar att hålla på med sociologi, psykologi osv, att försöka förstå mig på människan och varför vi reagerar på vissa sätt. 
När jag inte pluggar så brukar jag träna, mycket PW och gymträning. Jag tränar på Friskis&Svettis. 
Jag älskar att umgås med mina nära och kära. Myskvällar hemma med mamma,pappa och lillebror eller med min pojkvän. Men även galna utekvällar med massa kompisar. 
Te och filtar i mängder, kläder, väskor, skor, inredning, gamla hus, musik, drinkar, serier är några utav de saker som jag älskar. 
 
Som sagt, jag skriver om lite allt möjligt, så följ med och ta en titt. 
KRAM FRIDA 
 
 

Kommentera här: